TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGOw Radomsku Spółka z o. o.
OFERTA NA ZARZĄDZANIE
Dlaczego TBS w Radomsku Spółka z o. o.?
-
pewny i doświadczony partner - od 2001 roku na rynku,
-
wysoka jakość obsługi,
-
stały kontakt mail-owy i telefoniczny,
-
pogotowie awaryjne – całodobowo,
-
oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów,
-
dbałość nie tylko o stan techniczny nieruchomości ale także o estetykę jej otoczenia,
-
dążenie do maksymalizacji zysku dla nieruchomości,
-
atrakcyjna cena za szeroki wachlarz usług.
Pakiet obejmujący swoim zakresem:
-
obsługę administracyjną,
-
obsługę księgową,
-
obsługę techniczną,
-
całodobowy dyżur elektryczny,
-
całodobowy dyżur wodno-kanalizacyjny,
-
podstawowa obsługa prawna,
-
ubezpieczenie nieruchomości.
W ramach pakietu wykonujemy następujące obowiązki:
-
przygotowanie i organizacja spotkań, zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej wraz ze sporządzeniem
odpowiedniej dokumentacji,
-
reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji samorządowej i publicznej
oraz przed sądami,
-
konsultacje prawne wraz z obsługą prawną na etapie przed sądowym,
-
udzielanie właścicielowi na każde jego życzenie wyczerpujących informacji o sprawach
dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z różnych tytułów,
-
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynku, poszczególnych lokali,
-
prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
-
pełna obsługa korespondencji zarówno z właścicielem, najemcami jak i podmiotami zewnętrznymi,
-
zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku, zgłaszanie ubezpieczycielowi
szkód,
-
informowanie właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności
właściciela,
-
kontakt ze służbami miejskimi i porządkowymi: Policja, Straż Pożarna. Państwowa Inspekcja Pracy
itd. w przypadkach bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem użytkowników zarządzanej nieruchomości,
-
wydawanie mieszkańcom właścicielom i mieszkańcom nieruchomości zaświadczeń dotyczących
lokali,
-
zapewnianie druków opłat,
-
przygotowanie dla nieruchomości umów na dostawę mediów i usług,
-
rozliczanie dostawy mediów dla poszczególnych właścicieli i najemców oraz całego budynku,
-
przygotowanie propozycji projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości,
-
realizacja zaplanowanych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych remontów i inwestycji
w pełnym zakresie,
-
zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców usług,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej budynków,
-
zlecanie przeprowadzania przewidzianych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych
przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
-
bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości i poszczególnych lokali,
-
dbanie o utrzymanie czystości i porządku w budynku i w obrębie posesji,
-
przygotowanie planów remontowych, wyszukiwanie wykonawców robót budowlanych,
-
nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i dokonywanie ich odbiorów,
-
prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
-
prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu zgodnie z wymogami
prawa budowlanego,
-
zapewnienie obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego w zakresie instalacji
elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej,
-
zapewnienie usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości
np. domofonów, bram wjazdowych itp.,
-
realizacja remontów: pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców, zlecenie wykonania projektu
(jeżeli jest wymagany), realizacja wybranej oferty, zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia,
zawieranie umów na wykonanie remontów, nadzór nad wykonaniem prac, odbiór zleconych prac
i rozliczenie remontu,
-
wyszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania dla Wspólnoty – reklama, adaptacja i sprzedaż
pomieszczeń, wynajem pomieszczeń itp.,
-
w przypadku decyzji o adaptacji pomieszczeń na mieszkanie przeprowadzenie całego procesu
inwestycyjnego łącznie z wyszukaniem inwestora i nadzorem nad realizacją,
-
otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach
udzielonego pełnomocnictwa,
-
dekretacja i analiza dokumentów księgowych,
-
prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
-
prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością,
-
pełna obsługa finansowa nieruchomości tj. pobieranie opłat od najemców, kontrola należności,
rozliczanie dokonywanych wpłat,
-
windykacja należności polegająca na wysyłaniu upomnień i wezwań do zapłaty, sporządzanie
pozwu do sądu w celu uzyskania nakazu zapłaty oraz sporządzenie wniosku do komornika
o egzekucję długu,
-
prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów administracji skarbowej i publicznej
Zakres przedstawionych czynności może być poszerzony w zależności od potrzeb właściciela i charakteru nieruchomości.